Aktualności

Powtórka słownictwa nie musi być nudna

22-07-2019 r.

What? ENGLISH CHALLENGE - aktywizacja studentów poprzez przeprowadzenie gry terenowej

Where? Miasteczko akademickie Politechniki Rzeszowskiej, budynek J i V

When? Czerwiec 2019 r.

Who? Studenci Inżynierii Medycznej, Elektroniki i Telekomunikacji, Biotechnologii, Budownictwa i Zarządzania

W czerwcu roku akademickiego 18/19 r. studenci otrzymali ode mnie możliwość zrehabilitowania się za dwie dopuszczalne nieobecności na zajęciach dzięki wykonaniu dodatkowych zadań. Skorzystaliśmy z mojego ubiegłorocznego pomysłu, opracowanych już zasad i części poleceń i ćwiczeń. Zorganizowanie gier terenowych było jednocześnie przeprowadzeniem zajęć powtórkowych z całego semestru i okazją do podwyższenia oceny na koniec semestru.

Studenci wraz z prowadzącą próbowali swoich sił w dziedzinie znajomości języka obcego, pomocna była dobra orientacja w terenie, umiejętność współdziałania w grupie i sprawność fizyczna. Liczyła się nie tylko dokładność, ale i szybkość wykonywanych zadań. Poszczególne punkty gry znajdowały się w salach, na terenie zielonym Politechniki Rzeszowskiej oraz w budynku V.

Do głównego wyzwania należało rozwiązywanie zadań przygotowanych przez studentów. Poziom zaangażowania i plusy współzawodnictwa można dostrzec na zdjęciach. W ten sposób powtórzona została gramatyka i zagadnienia leksykalne z całego semestru. Wzrosła także pewność, że studenci nie zgubią się już w na terenie kampusu.  

Poniżej dzielimy się wrażeniami studentów, a także zdjęciami z tego, oraz poprzedniego roku.

Opinie studentek i studentów:

- Zdecydowanie podobała mi się gra terenowa. Jest to świetny sposób na przypomnienie sobie materiału i kreatywne myślenie związane z nauką języka angielskiego.

- Powtórka zmotywowała mnie do poprawnego składania zdań w języku angielskim. Pozwoliła mi też przypomnieć sobie słownictwo, a gra zespołowa pokazała naszą organizację i wspólny cel.

- Gra terenowa była ciekawa, panowała dobra atmosfera. Poprawiłem swoją orientację na terenie Politechniki Rzeszowskiej.

- Każda grupa pracowała wspólnie. Przez współpracę zapamiętałam słownictwo.

- Gra terenowa nauczyła mnie pracy w grupie, szybkiego myślenia i motywacji do nauki języka angielskiego.

Opracowała: Helena Lach

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.
Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.

Akceptuję